希望我們也可以這樣
  

 
Dear Boss
親愛的老闆:
 
I'm resigning effective immediately!
我現在立即辭職!
The reason for my  resignation is that I cleaned my garage this  morning before coming  to work and realized I don't feel like working  anymore.  
辭職的原因是今早我在上班前整理車庫時才發現,我覺得我不想再上班了。
 
 














 
 
 

See  for yourself.......  
請看..........


 
 
A blessing is  coming to you in the form of a new job, a house, marriage or financial break through..
 
你會得到一個好的祝福,也許是一個新的工作、也許是一個房子、婚姻、或渡過財務上的困境。
 
Don't ask  questions just forward .
別問為什麼,轉寄就是了。
 
 
Money Angel
金錢天使
 

This is  a money angel
這是一位金錢天使
 
Pass it to 6 of your good  friends, or family and be rich in 4 Days.  
轉寄給 6 個好朋友或家人,4 天后變有錢。 (真的嗎???)
 
 
Pass it to 12 of your good friends. or  family and be rich in 2 Days.  
轉寄給 12 個好朋友或家人,2 天后變有錢。 (太神奇了!!!)  哈 哈 !!!!!!
 
I  am not joking. You will find an unexpected windfall.
我可不是在開玩笑。你會得到一份意想不到的收穫。 (但願如此)
 



感謝 道隆  兄 寄來的 夢想 !  願 朋友 們  夢想成真 !


夢裡相思

arrow
arrow
    全站熱搜

    小叮噹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()